Sak som hände för ett tag sedan

Kom och tänka på en sak då jag såg ett bluetooth headset.

Var för några år sedan då jag alltid hade 2 mobiler med vart jag än gick, och jag hade altlid bluetooth på. Så Hade ja varit på Ica och var på väg hem. Jag gick en bra bit bakom 2 småkillar som gick och skickade filer tillvarandra. Så sökte ena killen efter den andre och så hör jag hur den ena killen " Åh, vem är saftollon? Undrar vad det är?" Så den andra " hahahhaa nu kommer här är jag dickhead upp också!" Fniss och skratt " Undrar vad saftollon är, men det låter roligt"

Tyckte faktiskt at det var lite kul :D Och att dom inte fatta att det var mina mobiler som hette så med tanke på at det bara var jag där.


Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback