Dollar, sockor och småbarn.

Sista kvällen här i Kramfors, för denna gång! Vi åker här i från runt 10 till Sundsvall, sen tar vi tåget där hem till lilla Heby. Kommer antagligen inte hit igen fören till sommaren. :) Ska bli skönt att komma hem igen också. saknar min dator..

Dagen har gått väldigt fort, känns det som.. Pelle och jag tog och åkte till hans morom och hälsa på henne en stund, trodde vi... En liten stund blev 2 timmar! Hon bara pratar och pratar på hela tiden. :) Fick ett till par med sockor utav henne x) Kan väl vara mysigt ibland haha.. Skulle egentligen åka till Dollar store direkt efter vi vaarit hos henne, men så blev det inte. Vi fick åka och hämta hans mamma på jobbet istället. Sen åkte vi till dollar. Fick detta med mig hem.



  • En tavel ram till Pelle som han ska ha i nya lägenheten.

  • En hårmask.

  • 5 par trosor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hej, vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? det spelar ingen roll hur många läsare du har eller hur mycket kommentarer du får! klicka in på länken och läs dig till hur du ska göra! kram :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html#comment

2012-01-03 @ 23:47:19
URL: http://ssmileyface.blogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback