Fullt ös.

Ända sen Pelle kom i fredags har vi haft fullt upp hela helgen. Faaast kommer inte ihåg vad vi gjorde riktigt när han kom i fredags... Bra där.. Men i lördags ställde han och mamma sig och baka bröd igen. Han tycker det är gott! Och jag gick igenom pappas flyttlådor. Vad gjorde vi igår då? Jo i lördags natt fick jag en impulsiv tanke om att möblera om i mitt rum, så det ägna vi oss åt hela dagen i går. Plockade ut allt och gjorde i ording. Nästan allt står på sin nya rätta plats. Blev ganska rätt rymligt här inne nu. :) Sist jag möblera om här inne var för ungefär 1 år sedan då jag hade vänt på dygnet och var hemma hela tiden nästan. Samma som nu fick jag då en inpulsiv tanke och möblera och städade mitt rum mitt i natten. Hade ju endå inget att göra, var ju ganska rastlös så att. Anyway, senare i går kväll var vi på bio och såg Hamilton. Må säga att den var riktigt bra! Lätt se värd! Hatar egentligen att gå på bio.. Men Pelle ville så gärna ha med mig. Vad gör man inte för sin älskade? :'D Ångrar dock inte att jag följde med.



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback