Inlägg som skulle varit uppe för länge sedan.

Skulle egentligen få upp ett inlägg redan då jag kom hem runt 16.30 idag. Men då ville inte internet funka. Vilket var redigt irriterande! Sen när jag väl fick i gång det kom det andra saker emellan. TOPPEN! 

Rätt sleten efter en helg i Västerås hos hjärtat. Har haft en massa mysig helg, med god mat och sånt man behöver. :D Och alltid har jag med mig något hem som jag handlat på stan. 



Och att det var rea på rean gjorde ju inte ett dugg ont heller! :D Blev lite annat kraffs handlat också, men det ville inte va med på bild! :o

Tog det senaretåget där ifrån än jag brukar. Hade ingen lust denna gång att åka tidigare. :) I väntan på stationen köpte Pelle en varsin mumsig Chai latte, massa gott. 


En-ful-dag-som-man-inte-bryr-sig-ett-dugg-om-hur-man-ser-ut.

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback