Nattuggla

Redigt irriterandedet är när bloggen strular >.< Går typ inte at se inläggen just nu.. Bara om man uppdaterar sidan så kommer det fram lite snabbt, sen försvinner det ;s Himla konstigt. Är sjuk och sjukt pigg! Har inga planer på att gå och lägga mig än. Ska nog gå och rota lite i kylen i hopp om att hitta nå gott! :D 

Ringde och skulle sjukanmäla mig till praktiken i går. Tar ett tag innan nån svarar.. Så svarar nån, och ja säger att jag inte kommer för ja e sjuk. Då säger hon " men då har du kommit fel, det här konsum O.o" Man typ - Haha jo det är rätt, är ju praktikant där! - Tyckte det var lite kul, appro på ingenting! :DD



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback