Aloe Vera.Drycken

Bestämde mig för att jag ville prova Aloe vera drycken, och det gjorde jag. Har varit lite sugen på den ett bra tag så Pelle och jag beställde hem en varisn. Först när jag smaka visste jag inte riktigt vad jag skulle tycka, var inte så jätte god först, men ju mer man drack ju godare blev den. Var lite små läskigt med klumparna i. Slutade med att jag fick dricka upp Pelles med! :D Drycken är inget jag skulle kunna tänka mig dricka så ofta. Den var god men inte mitt första hands val! :) 





Ni kan läsa mer om den HÄR.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin tjej! :)
Besök gärna min blogg för smink-/träningstips och annat läsvärt! ;)e

2012-09-18 @ 19:08:18
URL: http://www.nattstad.se/elinroos



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback