Hemma från Sala.

Som sagt, är hemma ifrån Sala blev bara en kortis på stan. Fick ju även träffa hjärtat lite också! Saknat han! :( Kom inte hem det jag skulle. Hitta inga bra kläder till fotosession på söndag! Får riva i hop något av det jag har hemma! :D Jag och Nadine köpte en varsin parfym för 10 kr på H&M, typ Disney - bambi på hal is! Haha.. Fick lite saker utav Pelle också! :'D 



En söt presentpåse och muffinsformar! :D Himla gulligt! ♥



Fick även denna blåa Burn som jag aldrig smakat tidigare. Himla smart burk! Det är liksom en slags kork så man kan stänga burken om man inte druckit upp och vill spara den i väskan eller så. Dom borde göra så på alla burkar! Himla smidigt det där!

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback