Utomlands resa!



Den 18 Augusi far jag med hjärtat och några i hans familj till Cypern har det bäst! :D Ser fram emot det så här mycket! Det blir faktiskt första gången jag kommer att få flyga. Och det blir första gången jag åker till ett varmt land! :o Längsta jag varit är Holland, som vi bilade till när jag var pytte liten! Det kommer säkert va underbart att få åka dit, sen mer underbarare att få vara där med Pelle! :D ♥ Något jag  där i mot ser mindre fram emot är dom där sprutorna! En av mina största rädslor är just sprutor! Usch! Kan inte ens se på tv när nån annan får osv.. Ska ta minst 3 stycken! Men jag har en taktik! Ska gå dit med musik i öronen så högt att jag inte hör vad dom säger. Och något för ögonen så jag inte ser nånting! :D Perfekt! Varken ser eller hör! Det blir no bra. Gäller bara att vara avslappnad med.. ! 



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback