Hemma

Nu är man hemma igen efter en mys helg hos älskling! Är verkligen jätte trött nu, ska nog ta och sova en stund snart. Har även varit rätt fint väder :) Men kallt.. Vi gick upp rätt tidigt i lördags och gjorde oss iordning för en dag på stan. Tog bussen till Erikslund först, Pelle fick inte tag i det han skulle så jag gick in och tittade på Arken zoo, hittade godis åt kaninen. Han blev överlycklig nu när ja kom hem! :'D Har aldrig åkt i en sån full buss som vi gjorde dit! :o Sen tog vi bussen tillbaka till stan gick runt och handla lite, och tog en fika på favorit stället Chicco! 

Kom hem med detta.



Dove tvål som lukta underbart gott! (Ända tvålen som jag inte blir torr utav dessutom.) 20:- H&M
Ett fint rött juligt nagellack med lite glitter i (som är mycket finare irl, som inte ville bli fin på bild!) 69:- H&M

Halsband och örhänge. Ur & Penn, minns inte vad det gick på ^^ (Donera även några kronor åt barncancer fonden, då hon i kassan fråga om jag kunde tänka mig göra det.)

Sen köpte jag en katt/kanin godis leksak för 10 :- På ICA! :D Tyckte jag gjorde ett kap då leksaken kosta 40 kr på Arken! Haha..

Men är nöjd med helgen! :) Absolut! :)))

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback