Himla gott

När jag inte vet vad vi ska äta här hemma så brukar jag alltid sitta och leta recept på nätet. Idag gjorde jag det, hitta ett recept (recept och recept stod typ inget!) på krämig tacokyckling. Aldrig ätit det förut, bara något liknande i smak i skolan nån gång för flera år sedan, vet inte om det finns kvar har ju inte ätit i nån skola matsal på över 2 år :)Men i alla fall så gjorde jag den och den var massa god! Lätt att jag ska göra den fler gånger! 

Det innehåller i princip bara

  • Kycklingfileè
  • Cream fraiche
  • Chilisås
  • Och tacomix
Ska egentligen vara vatten med också men brukar alltid ta grädde och mjölk, eftersom jag tycker det blir godare smak då! Och allt är efter behag beroende på hur mycke sås man vill ha och hur många det ska räcka till osv. Sen kan man ju improvisera och ha i mer kryddor osv :)) Jag valde att ha tagliatelle till, men det är ju en smak sak för var och en :) 



Ska Ta och vila i en kvart nu sen ska jag ta och göra mig en 

Och titta på Värsta pojkväns akademin. :)

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback