Julafton..

Detta fick jag i julklapp.


Älskling - Britney Spears giftset med bodylotion parfym och dusch kräm.
Sen en dusch/bubbelbad cream, som luktar vattenmelon. Massa gott!


Fick även en gosedjurs spermie av han! Så himla söt den är! Namngav han till Theodor ((a





Av hans mamma, pappa och lillebror fick jag 2 presentkort på Gina tricot och ur och penn. Balsam och hårinpackning från Aussie. Luktar jätte gott och är massa bra för mitt hår. 



Hon på Kicks sa att det var både schampoo och balsam.. Så fick fel, men ska åka och köpa ett schampoo i veckan :) Bra personal.

Hans morfar - Lindth choklad.



Tyckte det var lite kul att han inte visste vad jag hette, så istället för att ta reda på det, skrev han "God jul Pelles tjej önskar morfar" Haha..

Sen av hans mormor fick jag ett par stickade sockor som hon gjort.
Av hans Store bror och hans tjej fick jag ett par härliga tumme vantar, jätte mysiga! :)

Av mamma och övrig släkt fick jag pengar och ett till presentkort på Gina. Får s om det väntar något mer när man kommit hem :o Men är i alla fall sjukt nöjd med denna jul! :D

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback