Mina ögon kräks

Kom nyss ut ur en himla varm och skön dusch! Blev ovanligt sent idag, brukar alltid gå in runt 4 när jag ska tvätta håret. Kom lite saker i vägen x) Plocka ur en flyttlåda, ställde mig och gjorde pankakor och titta på Waterwörld. Apropå det så hitta jag en lapp på rums bordet där det stod "Mina ögon kräks" som mamma hade gått och skrivit ner efter hon såg detta på tv för nån vecka sedan. Här är klippet. Måns och han den andra Vad han nu heter som sitter och kommenterar allt deltagarna gör säger det där i slutet av klippet.. I think.. :D (Varning för starka naken chockar för känsliga tittare!)



Mamma tyckte det var så kul att det var värt att komma ihåg, därför hon skrev ner det. Haha...

Vi har också precis beställt älsklings födelsedags present! Hade gärna visat vad det är, men eftersom han läser min blogg så äe inte det så bra!

Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback