Tankar som kommer upp

På Torsdag morgon åker jag och Pelle hem till hans familj i Norrland. Visst det jätte kul att va där i drygt 2 veckor. Nackdelen är att jag offtast somnar till teven eller en film. Och vi kommer inte ha nån tv i rummet vi ska sova i! Hemskt! Kommer få jätte problem med att somna! Sen att Pelle alltid somnar så fort han lägger sig ner i en säng, sen att han snarkar >.< Det måste nog va det värsta! HATAR när nån snarkar! Usch! Sover med hörselskydd när ja är med han. Och att jag har problem med sömnen annars gör ju inte saken bättre.. Mer som är dåligt är att han kommer ta med sin laptop som är jätte dålig! Ända den duger till är att titta på film på! Så kommer säkert inte få upp nå inlägg här heller fören jag kommer hem! Den 4 Januari. Om inte nån dag efter.. 



I sommras när jag var fär uppe i över en månad så gick det bra eftersom Pelle fortfarande bodde hemma, och hade allt där.. Får försöka klara mig utan mitt kära rum ♥ Här jag trivs bäst. Har ju i alla fall en mysig Pelle att gosa med ♥



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback