Tokig klänning

Har ju tjatat en del om klännigen som jag beställde. 

Var och hämta ut den i torsdags, gick hem och rpova den. Blev sjukt besviken..! Tyckte den var så ful på.. Besviken som jag var hängde jag upp den! 

Idag tog jag fram och titta på den, och tyckte inte alls att den såg ut som när jag hade tagit på mig den..?
Springer ut till mamma med den och frågar om hon också tyckte så.

Hann inte få ngot svar innan jag sprang in och drog på mig den igen.. 

Och tydligen visa det sig att jag hade dragit på mig den fel! Herregud så tokigt! Det är ju en draperad klänning och jag hade fått bak-draperingen där fram så allt såg bara fel ut! Men tja, nu sitter den som jutet! Massa fin! :'D ♥



Kommentarer
Postat av: eric KILLBLOGG!

ah jag vet, och förlåt att jag är så jävla seg, men har haft fullt upp, ska försöka leta upp en bra bild i morgon o maila den! :D

2011-12-19 @ 23:05:26
URL: http://ericstylee.blogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback