Usch och fy och blä!

Åh,  vill få min tid till operationen nu! Att gå med denna infektionen i kroppen är inte okej! Gör så himla ont.. Kan knappt röra mig just nu. Och pilla i sig värktabletter är inte hellerså kul, går och svettas då. Fryse hellre än att svettas. Förut kunde jag få bor det onda, men nu har hålen stängts igen och inget kommer ut, inte ens en liten droppe. Bara växer inuti kroppen och blir värre, större och ömmare. Real pain in the ass

Får hoppas det lugnar ner sig till på fredag, så ja kommer i väg till Västerås. Vore skönt att åka i väg igen.




Kommentarer
Postat av: Emma | fotograf i Norrland

det är bara bra med mig tack :)

hänt idag då?

kram

2012-02-01 @ 19:24:31
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback