Kaninskit

När jag kommit hem, så gick jag in på mitt rum för att plocka upp kaninen lite och gosa, så sätter mig ner på sängkanten med han i knät. Känner att det luktar konstigt och så. Men tänker inte så mycket mer om det. Klagar lite på mamma och frågar vad hon gjort med han. Pelle säger "Han kanske har skitit ner dig ;) !" Sen efter 5 min typ så ska jag sätta ner han i buren igen, och tro fan då att han har bajsat på mig! Och inte var det hårda kluttar utan kletbajs -.-'. Jag ropar på mamma och säger att hon ska ta bort han, Pelle bara står och as garvar istället för att ge mig kläder.. Så säger mamma att han nyss hade ätit en liten bit med banan innan vi kom hem. But still, han brukar alltid förvarna innan han vill ner på lådan. Konstigt att han inte gjorde det denna gången.. Råka nog trycka på hans mage..
Såg typ ut så här..



Har har inte gjort så förut, men man kan ju inte låta bli att tycka om han endå :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skickar dig dagens blogghjärta! ♥



Skicka gärna tebax hjärtat och sprid sedan kärleken vidare till alla dina bloggkompisar! :)

2012-01-05 @ 21:46:00
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: eric KILLBLOGG!

jag såg det, tack så mycket! :D

2012-01-05 @ 23:30:35
URL: http://ericstylee.blogg.se/
Postat av: LINDSHE

hej hej sötnos :)



har du någon bra film som du skulle kunna tipsa mig om? jag har kind of lite tråkigt här hemma! :(

2012-01-07 @ 22:05:56
URL: http://lindshe.blogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback