Ett helt år!


Gammal bild på älsklingen


Ett helt fucking jävla år har gått sen första gången du kom hit ända från Norrland bara för att träffa mig. Du kom där med tåget och jag våga knappt titta på dig ens, och du bara stod där och höll om mig. Det var så himla mysigt! Tyckte redan om dig jätte mycket innan, ännu mer då vi stod där första gången. Visste redan då att du var the one and only! <3 Fattar inte att det gått så himla fort! Snart har det ju gott 2 år! :o Jag älskar dig lika mycket nu som då och ännu mer nu! Mer och mer för varje dag. Även om du inte tror det ibland så gör jag faktiskt det. Även fast du går mig på nerverna ibland precis som du blir sur på mig ibland. Skulle jag kunna skulle jag ge dig precis allt du ville ha. Du är det finaste som finns, hoppas verkligen att vi kommer leva tillsammans resten av livet! Det går inte att förklara allt i en text.. Är tom på ord... Får helt enkelt visa hur mycket jag älskar dig mer irl! Så sätter stop här, sen så tycker jag att du ska slita dig ifrån datorn, komma hit till sängen och bara mysa med mig! :D Jag älskar verkligen dig mer än allt annat! <3


Kommentarer
Postat av: Pelle

Åh, jag älskar dig så himla mycket! Du är det finaste! <3

2012-03-04 @ 10:38:51
URL: http://angelicious.blogg.se/
Postat av: MATILDA ^

åh så gulligt, grattis! all lycka till er :)



svar: toppen, jag följer dig nu! blev nummer 4. säg till när du följer mig med :D KRAM

2012-03-04 @ 13:23:24
URL: http://miimiis.blogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback