Himla irriterande!

Har suttit nästan hela dagen och trilskats med min gitarrer! Tänkte att jag skulle ta fram min el gitarr igen efter att den stått oanvänd i över 1 år. och andledninigen till det är att den är så jobbig att stämma.. Men tänkte att jag skulle försöka att göra det igen, så gjorde det. (Använder gitarr stämmare) Så satt ett tag och sen när ag nästan var klar gick ena strängen av! >.< Himla irriterande!! Så fick ta fram min akustiska gitarr och börja stämma den. När jag tillsut är klar så upptäcker jag att ja måste knippsa av mina långa naglar en bit, annars kan ja inte spela.. Menär glad att dom växer så snabbt som dom gör! :) Puh vilket slit det känns som bara för att klinka en liten stund.. Ska nog sätta mig vid pianot istället! Vilket också var väldigt länge sedan. 



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback