Home again.

Nämn ser man på. Har inte bloggat på några dagar. 

Har i vilket fall vart i Västerås i helgen! :) Kom hem för nån timme sedan. Så tänkte berätta vad då som hänt dessa dagar. :o 

Fredag: Jag kom till Västerås. Vi handla så mycket mat att vi knappt kunde bära hem det! Jätte tungt!. Men tur man är stark! :D 

Lördag: Gick vi upp halv tidigt och gjorde en gryta som skulle stå i ugnen flera timmar. Pelle hade bjudit min mamma och bror på mat och för att dom skulle få se hur han bor. Sen titta vi på när rätt låt vann Melodifestivalen. Heja Loreen! :D 

Söndag: Vakna sen gick vi in till stan och handla! :D Och gjorde god mat.

Idag, måndag: Vakna, gick upp, in till stan. Handlade även något idag med! :) Sen till station och vänta på tåg. Tåget kom och jag åkte hem och nu sitter jag här! :D



Kommentarer



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback