Några cm närmre himlen

Fick dessa Jeffrey Campbell Lita skor utav Pelle i 1 års present! :') 



Gjorde även en lite annorlunda frukost till oss två. :)

American banana pancakes.



Men tyckte själv inte om banan smaken och varm banan så gjorde utan till mig.



Så för övrigt var dom super goda med grädde och lite socker på! :) Knaper stekta bacon skulle passa bra till också. 

Vi kom nyss hem från en runda ner på stan, brukar alltid handla saker till mig själv när vi är på stan. Men varken igår eller idag kom jag hem med något :o Helt otroligt ! Ska göra en för hoppnings vis god middag snart till oss båda! :)

Kommentarer
Postat av: MATILDA ^

såååå snygga skor! vad himla snällt omg :D



svar: taack, vad roligt! hoppas du får en fin kväll (: KRAM

2012-03-04 @ 19:25:45
URL: http://miimiis.blogg.se/
Postat av: BLESSEDWITHNOTES

Aw, vilken otroligt snäll pojkvän! :D

2012-03-06 @ 14:34:40
URL: http://blessedwithnotes.blogg.se/



Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig!)

URL/Bloggadress, eller nån annan sida?:

Din kommentar här ↓:

Trackback